Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen gaat snel en simpel. Het bestaat uit vijf duidelijke stappen.
1. Producten selecteren
Met de knop 'IN WINKELWAGEN' voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen? Pas het aantal dan aan in de winkelwagen en klik op 'winkelwagen bijwerken'. Met de knop 'ga verder met winkelen' gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op 'verwijderen' om een product te verwijderen. Klaar met winkelen? Klik op 'afrekenen'.
2. Inloggen of account aanmaken
Log in als u al klant bent. Heeft u nog geen account? Dan na het plaatsen van een bestelling automatisch een account aangemaakt voor eventuele bestellingen in de toekomst en om de status van uw bestelling te volgen.
3. Verzendwijze kiezen
Kies uw verzendmethode: Per DPD / PostNL of afhalen.
4. Betaalwijze
Kies uw betaalwijze:
- iDEAL
- Overschrijven per bank
- PayPal
- Creditcard
- Bancontact / Mister Cash
- Sofort Banking
- Giropay
5. Bevestigen
U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren? Klopt alles? U kunt de bestelling afronden met de knop 'Plaats uw bestelling'. Als u op 'bestelling afronden' klikt, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren. Dit kan alleen als we uw bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice via 033 754 9 754 of per email info@mooihorloge.be.
Ik heb een andere vraag
Neem gerust contact op met onze klantenservice via 033 754 9 754 of per email info@mooihorloge.be.